Scarf story;)


Hej!
Just nu tycker jag väldigt mycket om att titta på scarfs, helst i silke (men andra går också bra) och som ni vet kanske så bloggade jag tidigare om Ester Elenoras skull scarf (med glada dödskallar). Nu har jag fastnat för den lite mera färgglada varianten från plomo o plata som ni kan se här. Jag länkar även tips på hur man kan knyta en scarf för olika tillfällen....riktigt bra tips och enkelt;)

http://youtu.be/Sty2P_m6CdA   och här kan du se hur du kan bära en sjal bäst:)

Ciao!:)

Kommentarer
Postat av: Feli

Ciao Bella!!



tänk att det är bara för ett par år sedan som jag börjat med scarfs...nu älskar jag det:)) finns så många och så vackra....föresten så älskar jag smycket med tofsen på :)) kramixen

2011-05-27 @ 21:41:39
URL: http://fenixfeli.blogg.se/
Postat av: Galina

Ciao bambina!



Japp, same here...kunde inte alls tänka mig att använda scarfes, men har sett det på folk och kändisar och tycker faktiskt att det ÄR snyggt...sen är det ju bra att det inte kommer kylig luft i nacken...är såå känslig för blåst och vind..brrr!Fint att du trivs med dina smycken....och ZENZEZ är det inte många som har:))

Kram:)

2011-05-31 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0