Mjuk och len som sammet:)

Hej!
I söndags var det Morsdag och det firade familjen här hemma med att låta mig gosa i sängen extra länge dvs fram till kl.08.30;).....i vanliga fall är jag och gubben uppe kl.05-05.30 eftersom lilla busfröet Natalie har sovit färdigt då. På morgonen så fick jag frukost i sängen....en fin bukett blommor och en fin teckning gjort av min älskling Alexander:)))
(ska ta ett foto senare).....I det stora hela så var det en bra dag....och på kvällen överraskade mig min gubbe med present från holländska märket "RITUALS" som nu har öppnat i Täby centrum. Dom har fina produkter för hår,kropp och sinnena..............Jag fick en himalaysisk lera som man smetar på hela kroppen (med basilika och svart peppar doft)......sen var det en scrubb......och till slut en body creme........
På måndag var det dax att testa allt detta och jag LOVAR ER......It´s All worth it!Och det som också är bra är att prdukterna inte alls är dyra......Men kroppen blev sååååå mjuk och len, så jag svävade som på moln hela dagen sen;)

Men det var inte allt.......en fin anti-stress olja att dutta på nacken,tinningen och glabellan.......med lite mynta-doft och lite avkylande....:))))
Här kommer lite bilder på produkterna, men jag hänger gärna med om ni vill dit och besöka Rituals.....:)
             

Revitalise your skin by deep cleansing with this ultra-softening and cooling body scrub. It combines the ancient Ayurvedic ingredients of holy basil, for its calming effect, with fresh mint to revitalise your body. It also contains ancient Himalayan crystal salt that purifies and harmonises for inner balance and vitality.


Det är verkligen något jag varmt rekommenderar!:)))



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Feli

Åh härligt!! det är så kul med nya produkter!!och man vill prova direkt!! dessutom med scrub lera;)) och lenheten...känslan efteråt:)) är så skön!!har en olja jag brukar ha i bastun, det är Yvonne Ryding den är oxså skön att smörja in sig med efter scrub :)) finns så mycket bra:)) kramixen

2011-06-01 @ 13:46:23
URL: http://fenixfeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0