Ett fint besök.....:)

Hej!
Nu är det några dagar sen jag har skrivit, men så kan det bli ibland......I alla fall så hade ett fint besök i tisdags, då Gerd var och hälsade på hemma hos mig.Hon skulle hämta sin klänning som hon beställde och passade även på att hälsa på.Jag hade ingen aning om vad jag skulle bjuda henne på ( för hon skulle dyka upp efter 12.00) och inte hade man lust att stå vid spisen, så det blev sushi (thank god, för det älskar hon;) och lite espresso med dark chocolate med seasalt och pekannötter.....yammmieee (och jag som inte är så förtjust i mörk choklad). Vi pratade om allt möjligt och sen så provade hon lite olika klänningar,pyjamas ,smycken osv. Här kommer lite bilder från hennes ZENZEZ smycken, sen så hade hon i påsen pyjamasen från Laura Biagiotti ( den rosa ) samt klänningen. Roligt att hon tycker om det man säljer:) Dagen till ära så hade hon en sör topp (glömde fråga varifrån hon köpt den:0), tuff grå skinnjacka från Ellos, ljusa jeans, bruna stövlar och smycken från Plain Vanilla (Rockstar necklace och bracelet i svart)......En tuff brud i lyxförpackning;)





Ohhhh, yeah baby!Hoppas att du kan komma och hälsa på flera gånger:)Synd att vädret var så trist, men det gjorde inte så mycket.


Gerd har också en blogg som ni kan kika i om ni vill och även en söt vovve som heter Athos....och förstås älskling och barn;)

Det var allt från mig!Nu ska jag iväg en stund!

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Feli

Hejs!!

Tackar för sist!! har vurmat om sushin här hemma så R uppe i nordnorge är så sugen ;)) zenzez armbanden har jag inte tagit av mig...tycker mycket om dem..och de är så lätta att man inte känner att de är på:))klänningen väntar på varmare väder:))



Ha det bäst!!kramar och nospussar från mig och Athos

2011-05-05 @ 13:29:28
URL: http://fenixfeli.blogg.se/
Postat av: Galina

Kramizar till er med!:)

2011-05-05 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0