Nine West Tidel Heeled Ankle Boots...

Japp,
Nine West Ankle Boots är beställda....kommer snart till mig.Igår kväll så var det möte hos oss på nedre planet av huset, så jag hade tid att gå runt de xxxxxx antal e-butiker i hela Europa;)med datan i handen....några timmar blev det.Först så ville jag kika på en grej,och så hittar jag nästa.....kopierar,klistrar in och söker igen på Google för att hitta bra affär,bra pris,rätt storlek osv..Hade inte en aning om att det fanns sååååå många e-butiker...allt från små till de jättestora som Asos,Nelly,Amazon...Till slut så hittade jag dessa godingar från Nine West med en 9 cm klack på (jag beställde gråa)


Större,högre klack är snyggt,men mina fossingar kommer att vika sig som spaghetti om jag ska ha en sån.....dessutom så måste man gå snyggt....och det kan inte jag;)
Nu fattas bara den svarta skinnjackan från Saki.........:)

P.S.Bild på skorna kommer när jag får dom:)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygga skor! Har nyss kommit hem från en underbar långhelg i New York med maken och längtar redan tillbaka. Fantastisk shopping och billigt. Tok fyndade på rean på Macy´s, designerplagg i vintagebutikerna, Victoria´s Secret, A & F (maken), Hollister (kommer till Täby i sommar). Hann inte med Hunter butiken, men beställer ett par stövlar på Brandos i stället. /Kram Helena

2011-04-16 @ 20:18:30
Postat av: Galina

Härligt!

Låter som att du har haft det kanon.Har aldrig hört negativt om New York.Om jag ska dit nån gång ska jag definitivt besöka dessa ställen.Jag får nöja mig med lilla Täby här och Hollister.Tur att man kan vattna ögonen på nätet när man besöker amerikanska webshops.Kan inte du lägga ut lite bilder här så jag får se vad du har köpt?Ska bli kul.Du får ta en sväng förbi här i juli när Hollister öppnar:)))Kram på dig med :)

2011-04-17 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0