En promenad i city igår...idag easy :)

Hej!
Har inte varit aktiv nu på några dagar,men så kan det bli ibland med andra saker som kan ta tid....Nu är jag i alla fall här och glad över att ha haft tid igår att spendera i city,bara strosa runt och till och med käka lunch med sin älskling:)När  var det sist vi åt på tu man hand???Har glömt;)Men mysigt var det och gott desutom.Vi käkade på NK (längst ner) vid baren (som jag kallar det) för det är ganska lugnt och inte så fullt med folk (förutom de som handlar till lunch-take away).Började med NK-huset och vidare mot Biblioteksgatan och Stureplan..inne på Massimo Dutti, Angela C och sen till Jungfrugatan där jag hade parkerat bilen. Det var som ett ansiktslyft att bara få andas in vårnyheter och dofter.....men tyvärr så blev jag besviken:(Ja,ni undrar säkert varför?Först så hade jag ett secret ärende på herravdelningen, där jag inte kunde hitta någonting och sen var det dax för damsidan.Vet inte om man blir lite fed up av att titta på Stockholms modemässa och därför blir lite som mätt på allt eller så kunde jag inte hitta något som tilltalade mig helt enkelt. Ingen plagg ropade hej till mig!:(Visserligen fanns det en del fina saker,men inget som jag galet skulle vilja köpa.Jag saknar variationen....butiker säljer samma märken överallt...Odd Molly, Hunky Dory, Marlene Birger...osv.Varför inte öppna ögonen och ta in lite andra märken...det finns en potential hos de mindre kända märkena med:)?
Men jag åkte inte hem tomhänt....en sak köpte jag och den andra får jag vänta med tills de får in mindre storlek på flaska (nämligen Marc Jacobs nya Daisy parfymen)....
Och det här köpte jag för min torra hud....Laura Mercier (en favvo bland produketr)


Fresh Fig Soufflé Body Crème

Just as milk nourishes your body, the active ingredients in Laura Mercier’s Soufflé Body Crème instantly nourish your skin. This silky smooth crème, with its lightly whipped feel and delicious Fresh Fig scent, enriches the skin with much-deserved Vitamin A, C and E derivatives. For skin that deserves the ultimate luxury, indulge in this luscious Body Crème.


Så nu ska det doftas gott om;!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0