Mina inköp på Rhodos!:)))

Hej,
det är en vecka sen vi kom tillbaka från Grekland-Rhodos,hela familjen och som vanligt,så är det ett MÅSTE att köpa sig något från det stället man besöker.Förutom tvålar, kryddor och lite lokala viner, så köpte jag mig dessa skor från Laura Biagiotti och Rocco Barocco på 50% rea i Grekland.Gillar dessa och att just sannolikheten att någon skulle bära sådana i Sverige är ganska liten.......(som Gerd och jag pratade häromdagen,så har allt blivit likadant överallt....variationen saknas) och det var därför jag fastnade för dessa....det ÄR ANNORLUNDA!
Här får ni se lite bilder på skorna....Lauras är lite toffelaktiga,men såå sköna och Rocco Baroccos känns inte alls som att man går i högklackat......ett kap gjorde jag för mig själv där nere...;)





och så Rocco Baroccos:)))






och så blev det den här eau de toilette från gubben (på planet hem)........Marc Jacobs "Eau so fresh":))




Vad tyckte ni om skorna?

Ciao!:)

Kommentarer
Postat av: Sari

Rocco Barocco skorna är jättesnygga!!

2011-07-10 @ 17:01:20
URL: http://unikadetaljer.blogspot.com
Postat av: Feli

Rocco Barocco skorna...SNYGGA!!

Lauras är fina oxså, skönt med skor som är lätta att sätta på foten :))

kram

2011-07-11 @ 00:25:47
URL: http://fenixfeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0