En underbar dag med Gerd!:)

Hej,
det var återigen ett tag sen jag skrev något i bloggen,men det är så när andra saker kommer i vägen....man är inte direkt ungdom och hinner med detta varje dag....prio är familjen,hemmet och saker runtom som tar tid och faktiskt måste komma först:)
Hursomheslt så finns det stunder i livet då man behöver lite avskärmning ifrån allt som har med hemmet,familjen och det att göra.Och en sån dag var fredag....då Gerd och jag fick en stund för oss själva med avkoppling och titta-runt-i-butikerna-stund.....Åhhhh,vad underbart det var!Solen sken......bubblet smakade gudomligt och promenaden kändes så härlig när man kan dela den med någon som njuter av livet och delar samma intressen-kläder,inredning........
Vi passade på att kika in nästan i varje butik runt Stureplan och åt mycket god sushi på NK (mittemot Mathilde-en fin butik:)Sen tog vi bubbel precis vid svampen och lite senare satt vi och drack på Grodan vid Grev Turegatan:)))På slutet var vi lite trötta båda två efter mycket strossande och kall bubbel i det soliga vädret......Här får ni lite bilder (mina....Gerd tog också,men har inte hunnit lägga upp dom.....en del jobbar också;)
Våra ögon vattnades den dagen ordentligt!;)Gucci,LV,Louboutin,Nathalie Schuterman etc....var några av butikerna vi besökte (och det var det vi gjorde också...BARA BESÖKTE;)



Gerd tyckte sushin var gott och det gjorde jag med:)Vi kanske kan göra om det nån gång i höst igen:)???

Oj,oj vad härligt!Med bubbel i handen,glada leenden så kan man inte var annat än HAPPY!:)))
Gerd hade en söt vit bomullsklänning och söta skor,typ tofflor på sig (kan tänka mig mycket lätta att gå i) samt Plain Vanillas message bangles...bägge två.Själv hade jag klänningen "Love me" från www.g-trendshop.se och guldiga sandaler från Asos (köpta förra året..a la Mischa Barton) samt smycke Vintage.bracelet från Plain Vanilla och ett armband i vitt guld från Kaplans på Biblioteksgatan.


Fina,va!;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Feli

Längtar redan tillbaxs!! och det var jättekul att shoppa med ögon och bubbla runt lite;)) klart att det måste göras om i höst:))



kramixen

2011-07-11 @ 00:27:21
URL: http://fenixfeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0