Vintertorr=Jonson´s baby oil!!!

Hej!
har tidigare skrivit om Eight Hour Cream och denna härliga creme för ansiktet,händerna,läppar. Just nu vill jag rikta ljuset mot en klar favorit som återkommer år efter år och det är Jonson´s baby oil (finns i olika dofter original,aloe,lavendel bl.a.).Den kostar inte mycket ,man känner sig len och dessutom så doftar den gott också.

                                                       
                                                    
Just nu använder jag denna speciellt efter duschen.....brukar duscha med ganska så varmt vatten, så efter det så smörjer jag in mig ordentligt med olja. Oljan kan man köpa i en del välsorterade butiker, men kan hittas även på Rusta för 40 kr (tror jag!;)
Hoppas vintern inte varar länge för man vill få lite sol och värme på kroppen.Huden vill andas och ansiktet längtar efter winter-behandling:)
Har ni testat oljan?Vad använder ni?Är ni också torrisar som jag?:)))
Skriv gärna om era upplevelser!


Ciao for now!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0