Vårtrender:)

Hej!
Nu när julen är bakom oss och man har plockat bort alla julpynt hemma,så vill man ju införa något nytt både när det gäller inredning,men också fräscht och nytt i garderoben.Satsa på dig själv!Det är ju en gång man lever,så varför inte satsa fullt ut!Tycker om att kolla på vad som kommer in,nyfiken på färger,trender...vad ska jag ha???(trots att jag vill köra min stil ändå)Och det här kommer in på våren när det gäller kläd/accessoar-trender...
-70-tals stil,biker mode,punkstil (kolla in Balmains bild SS 11)


Även maxiklänningar (som är lite mera genomskinliga),tofsar (som Maria Montazami skulle uppskatta;),spetsar på blusar,capribyxor,jumpsuits och ränder.Det är ingen nyhet, men alltid framställs dom i en ny helhet.
När det gäller accessoarer så syns katt-liknande solglasögon, midjeväskor (servitrisväskan) och träskor i mängder.De sistnämnda inte alltid snygga och praktiska, men det finns utbud,så det gäller att kolla efter passande ordentligt.
Själv så får jag in i shopen träskor av det danska märket Sanita i tre olika färger:)Men det kommer till våren:)

Om inget tilltalar dig,kör din egen stil,men ändra åtminstone för att variera dig och få till en WOW:)

Det var nog allt från mig för den här gången!
Ciao!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0