Skorna som jag tycker mycket om....

Hej!
God fortsättning på Er!
Hoppas nya året ger flera positiva upplevelser och mycket skratt:)
Det är sällan jag använder skor med högklack,men inför nya året så ville jag ta tillfället i akt och använda mig av mina älsklingar.Jag äger inte alls många skor och av dom bara 2 par med hög klack.Är inte alls van vid att gå i högklackat (dessutom så måste man gå snyggt,tycker jag!)men dom här som ni ser på bilden nedan är riktiga fynd...snygga,tuffa och med en lila färg på sulan som jag gillar.Lite Louboutin stil, men för 400 kr. på Nilson:)


Man kan jämföra dom med den här modellen av Louboutin...



Men jag måste säga.......mina skor är ändå bäst!!!!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0