Ett rosa skal......from far far away:)

Hej!
Idag kom det lite paket hem till mig....åååhhh underbart..synd bara att allt gick så himla fort...vill ha flera paket;)
Men den som jag vill blogga om är skalet......jaaaaaa till min Iphone 4!Många har frågat mig:Har du inte gått in på nätet?Har du tittat på Phone House,Kjell & Co,Tele2,Telenor,3,Clas Ohlsson???Ja,ja,svarar jag...självklart har jag besökt alla dessa ställen och varit flitig på nätet,men jag har banne mig inte hittat just den färgen jag vill ha.Om färgen finns, så är den i silicon (vilket jag inte vill) utan jag vill ha alluminium skal och det ska vara en viss rosafärg som jag måste fastna för.Så är det bara!Call me kräsen;)!
Men då nånstans i denna djungel av skal,så lyckades jag hitta min sötnos och så här såg den ut från arrival to ready to use:)


Kom all the way från Hong Kong och kostar 4,35 euro + 1 euro frakten;)(har aldrig varit med om något billigare?!)





sååååååå fiinnnnnn:) inte besviken alls:)

och ta-daaaaaa..så här blev det till slut:)))



Vad säger ni?Inte dumt,va????Ultra case is the thing;)


Nu ska jag pilla lite med phonen,så vi ses snart igen!
Ciao och zzzoov gott allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0