En Ralph Lauren som jag bara vill ha;)

Hej!
Kollade runt på olika sidor om olika designers vårkollektioner.Mycket annorlunda,men en man som alltid fångar mig;) är Ralph Lauren....Han har alltid snygga kläder på sina visningar,plagg som man kan bära och är alltid så snygga. Nu till våren 2011 är det mycket indianinspirerat och lite "Lilla huset på prärien"stuk över hela kollektionen.Här är några av mina favoriter!Undrar om man någonsin kommer över något av hans plagg (och nu pratar jag inte om piké-tröjorna;)





ÅÅÅÅÅhhhh den här underbara vita klänningen till höger är ju såååååå fin:))))))))))


Det är bara att drömma sig bort!
Ciao!:)

Kommentarer
Postat av: Feli

Ja kan bara hålla med...så ursnygga kläder...löneförhöjning och man kunde kanske köpa ett plagg...kramm

2011-02-17 @ 20:44:21
URL: http://fenixfeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0