Det blev trosor i alla fall;)

Hej,
på FB hade jag lagt ut bilder från kollektionen Rachel Zoe for Lindex.Bilderna i lilla tidningen som jag fick hem var ju underbara, men sen när det var dax att kolla hur grejerna såg ut i affären, så blev jag besviken.Maxiklänningen som såg jättefin ut på bild var disaster ( det kanske är bara jag som tycker det,hmm).När det gäller kvalitet på kläder är jag någorlunda kräsen.....jag gillar inte plagg som sticks, det ska andas mjukhet och känsla typ "because U R worth it", men tyget var cheap india tyg.Skulle vara kul att få tjuvkika;)Priset var ju i och för sig 299 sek men ändå......Ja,ja, jag åkte hem iaf med trosor a la rachel Zoe.Dessa andades mjukhet :)Tre stycken blev det:



Nu ska jag se om den här tröjan och kavajen som också fanns med på bild ska vara värda att köpa....Fortsättning följer....Nu ska jag titta på Johnny Depp:)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0