Två fina ansiktskrämer...

Hej!
Idag gäller Dermalogica vs. Exuviance

Det är två stycken mycket fina krämer,som passar min hy och här kan man se lite detaljer:

Dermalogica (Super Rich Repair)
pris:900:- (men finns billigare på donnabeauty.se)
50ml
Recommended for the smart management and treatment of skin aging.
Made in USA

Exuviance (Multi-Protective Day Creme SPF 15)
pris:399:-
50ml
Daily anti-aging creme is formulated to hydrate and retexture skin,helps for younger-looking skin.
Made in USA

Personligen har jag svårt att välja favorit,men håller mig nu till Exuviance som är billigare och dessutom funkar för min hy,samtidigt som jag gillar faktum att de två herrarna har ägnat hela 40 år för att framställa den här cremen.Vetenskapligt bevisat och dokumenterat.Läs mer under: http://www.exuviance.eu/

Ciao!

Kommentarer
Postat av: joakim englund

Fina båda två!:)

2010-11-21 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0