Nytt!

Hej igen,
tråkigt att behöva missa två dagar utan blogg,men det är ju faktiskt så att det finns en helt värld därute som väntar.....Ja,ni kanske säger det tar väl inte så lång stund att skriva om vad-som-helst -och vad-har-hänt-under-dagen (blogg=dagbok),men jag vill inte bara gå in och ut på nätverket....det är faktiskt så att jag bläddrar på massor av andra ställen och så har vi mail,Facebook,webshopen och allt detta tar ju tid...vips så har det gått 2 timmar (minst). Jag ska försöka skärpa mig,men lovar inget.

Nu till en rolig grej. En fin klänning kommer snart till shopen eller rättare sagt två söta klänningar- den ena passande för fest och den andra lite mera vardagschic.
De är i begränsad upplaga.Made in Italy!









Ja,nu känns det svårt!Båda två är fina:))))Gubben,ta en titt på det här,så du får inspiration till julklappar för moi!


Nu ska jag vila fossingarna och dega framför TV-n!

Ciao!:))))och God natt på er!!!:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0