Ljuuuuuuuuusssssssssss.......

Hej och hå!

Försvann dom här dagarna i jobb.Det var min jobbhelg,så därför övergav jag bloggen.Tillsammans med familjen hemma så blir det inte mycket sömn och man vill bara lata sig,man orkar inte skriva.Men nu till kvällen så är det underbart att tända lite ljus och få mysa.Har idag inte sovit mycket, så fryser gör jag också.
Hemma kör jag med Party Lites underbara för dom ger en sån värme och är dessutom grymt snygga.
Titta här (men det bästa är att få skåda detta live):)

och dom här:


Ljus kan jag inte få nog av .....har allt från Party Lite, Voluspa (favoriten Makassar Ebony and Peach) och skotska Shearer Candles.....:)
Nu ska jag titta på Top model och Hollywood fruarna och sen blir det natti-natti för min del!

Ciao för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0