Skönt med ledighet och eight hour???

Hej,
jaaa,som ni förstår av titeln så är jag nu långledig från vårdjobbet;)härligt,härligt....nu ska jag passa på och ta igen med lite saker som jag inte hunnit med under tiden jag jobbat,mest blir det att plocka hemma,rensa och sånt...garderoben är också ett måste.Har en del kläder som jag tvekar om jag ska använda eller bara sälja second hand.....vi får se...jag får grubbla ett tag på det här:)
Är i alla fall glad att jag nu kan gå ut och känna att min hy pallar kyla och det tack vare EIGHT HOUR. Har använt den på vintern sen två år tillbaka och är mycket nöjd med den. Jag har tidigare skrivit om krämer och dess egenskaper, men när det gäller kyla och blåst, så är den här Nr.1. Den livar upp huden (speciellt min som brukar vara torr och känslig). Men nu har jag fått den som julklapp av gubben min i ett set tillsammans med en handkräm och en face moisturizer:) Den är lite tjock i konsistensen och därmed dryg.Man måste smörja in sig i god tid om man vill lägga på lite smink sen  eller så får man dutta på med en Kleenex servett.


                   
 Mitt tips till alla torrisar (om ni inte redan har testat produkten).Luktar inte så gott,men inte så illa heller.Man vänjer sig!Det viktigaste är vad den gör,eller hur?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0