Önskar mig bla.....

Hej!
Jaaa,nu är det snart dax för julklapparna.....ja,mindre än två veckor..oj,oj......svårt att välja vad man vill ha.Det är bråttom om man ska ha något,det kan vara slut,fel storlek...ja,många scenarion (då speciellt om man vill ha kläder).I år har jag fastnat för ett par tuffa svarta byxor av märket Mos Mosh (www.mosmosh.com) med nitar i bak på fickorna. Inte bara är de tuffa, men så sitter de snyggt också + att de är mjuka och sköna på kroppen. De finns i army grönt också,men jag fastnade för de svarta. OOOhhhhh, jag önskar mig ett par sådana,tack!:))))Snälla tomten:)


Och så finns det mycket andra grejer med:

En sån fåtölj tackar jag inte nej till....speciellt om Ralph Lauren är designern:)

eller varför inte lite doftpinnar till min lilla casa?:)


och krämer och parfymer och presentkort på underkläder och en snygg kamera och snygga skor och och och och...........listan kan bli lååååång,men vi får se vad tomten tar med sig;)
Vad önskar du dig????
Ha en underbar tisdag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Feli

åh byxorna var ursnygga, kollade på deras hemsida...var kan man köpa detta märke någonstans??eller finns det att handla på nätet?

kram

2010-12-27 @ 08:47:45
URL: http://fenixfeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Fick dom av gubben min på U-Turn i Täby centrum.Dom finns i färgen grön också (mildare militägrönt),även dom fina.Jag fastnade för den svarta,så om du kommer förbi Täby centrum kan vi fika och så får du kolla på byxorna.Dom sitter jättefint på.Fickorna gör att rumpan ser fastare;)(i alla fall på min...ha-ha).Riktigt mjuka och sköna.Tuffa med smyckena på a la Plain Vanilla;)

Hör av dig om du vill komma förbi nån dag!

Kram:)

2010-12-28 @ 11:09:52
Postat av: Anonym

Hej!

Fick dom av gubben min på U-Turn i Täby centrum.Dom finns i färgen grön också (mildare militägrönt),även dom fina.Jag fastnade för den svarta,så om du kommer förbi Täby centrum kan vi fika och så får du kolla på byxorna.Dom sitter jättefint på.Fickorna gör att rumpan ser fastare;)(i alla fall på min...ha-ha).Riktigt mjuka och sköna.Tuffa med smyckena på a la Plain Vanilla;)

Hör av dig om du vill komma förbi nån dag!

Kram:)

2010-12-28 @ 11:11:28
Postat av: Feli

Ja, vi måste ses snart :) skall kolla lite med min gubbe oxså när han är ledig så kan jag lämna voffen hemma:)) och ta en fika i täby...vill gärna se på byxorna...hej så länge!!

2010-12-28 @ 21:46:04
URL: http://fenixfeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0