Kerastase revitaliserande inpackning med hyaluronsyra...

Hej!
Upptäckte snabbt idag att balsamet var slut..Har hittils använt mig av Matrix Biolage serien,men kände nu att jag ville testa något nytt...har tidigare haft Kerastase (ett fåtal gånger) och läst sen dess att dom gör riktigt bra grejer:)Så jag drog till Täbban (TC) idag och stod där som ett barn utanför en godis butik.Vad välja?Måste säga att jag är lite skeptisk till en del produkter....allt låter ju tjusigt och produkterna ska göra si och så med håret, men varför jag fastnade för det här är lite mera det här att mycket från Kerastase sägs vara bra samt själv så behöver jag en produkt som återfuktar hårbotten och revitaliserar håret,....sen att det finns hyaluronsyra....hur tjusigt låter inte det?;)Billigt är det inte,men återstår att se om det finns effekt.Jag kan hursomhelst snabbt såga en produkt hur bra den än sägs vara...så vänta och se.Här kommer en lite bild på hela serien,men nu kör jag med inpackningen:)

Jag återkommer sen med resultatanalys;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0